2012. jún. 5.

hy everyoneee..i'm back :33

Gyah, bocsi a pár napos kihagyásért, tényleg.. csak sarlóson voltam életútnapon, 3 napig, és hétfőn,meg nem volt kedvem írni xd Voltak dolgok, hát ömm.. lool xdd Megvolt a Band-es fellépés, 2x is.. hát kaptam ölelést valakitől, és boldog lettem tőle *---* ... xd Ahh lenne mint írnom, de inkább nem.. nemmindenkire tartozik, akik fontosak azoknak úgy is elmondtam, vagy elmondom. :33 Bahhh voltak dolgok, Szandi drága bezárta a kulcsot az utolsó napon a szobába, ezúton is gratulálok neki.. xd Ahh nincs nagyon kedvem írni.. ._. Írtam annak aki megölelt, és hát nem nagyon válaszolgat, szóval inkább hanyagolom..Kyaaaa..most tűnt el fb-ról..el se köszönt.. szegényt biztos idegesítem, inkább nem írok neki többet.. xdd Inkább innen is lépek.. sho legyen veletek.. T_T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése