2012. jún. 8.

Ejjáááéé :))

Heló népek :)) Ma megvolt tartva a tanárbúcsúztató, uristen nagyon meleg volt a teremben x_x Sokan sírtak, valahogy én nem tudtam..Hát m1.. én Eszter néninek adtam a virágot, és ott volt az ölében a baba *-* Istenem hát oylan kis tündérbogárrr >w< Ahh követelek egy kistesóóttt! x_x Nah m1.. témaváltás, amint eszembe jutott valami.. xdd szerintem a bejegyzés további részét Hektor fogja majd uralni, amint lesz kedvem pár képet megszerkeszteni róla.. Nah kész is..


Nah, mint nemrég említettem már ki is mászkál, és íme ezzel a képpel még bizonyíthatom is.. Hát úgy néz ki, mint aki benéz .. O_O


Ahww imádom ezt a képet, bár a fényviszonyok nem a legjobbak, de akkor is szeretem, itt nem lehet nem szeretni ^.^


itt is.. akkor sokkal édesebb amikor alszik.. hát egy kicsit híznia kéne elég girhes .. :||


Szerintem ezeken is nagyon édes, bár az elsőn kissé kómás állapotban van, de csak ilyenkor lehet róla normális képet csinálni. Girhes dög.. a végén ránk hívják az állatvédőket, mert azt hiszik, hogy nem etetjük a macskát..  O_O

Hát végre hétvége, szerintem semmi érdekes sem fog történni, de ha lesz valami majd írok.. addig is baibai ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése