2012. máj. 5.

sallallaaa

Hát megint itt vagyok. Manapság nincs sok életkedvem. Csak páran csalnak mosolyt az arcomra, és köztük ott van Hektor is, aki mostanában mindenáron ki akar menni az udvarra, és elkezdi kaparni az ajtót. De nemrég rájött, hogyan nyissa ki a kilincset. Elég vicces. Hát, ma reggel poén volt, ugye páran mentek ma is alapfokuzni, és tegnap beszéltük Vikivel, hogy akkor csak ketten leszünk Gabi nénivel angolon vagy mi? Hát végül is arra jutottunk, h ma van acsányi. Reggel felkelek meg minden, kimegyek időben, satöbbi, várok nem jön senki. Háromszor hívtam az egyik embert, mindig kisípolt, aztán felhívtam a saját mentorom, az visszahívott, és tájékoztatott, hogy ma nincs foglalkozás. Mondom:lol.. Hátokké, ma egész nap ujságoztam anyuval, de a Dia csinált muffint, ugyhogy azt faltam.. Asszem mára ennyi, hamarosan osztálykirándulás, kíváncsi vagyok hogy fogok én felkelni négykor.. arra is kíváncsi vagyok, hogy vajon túléli e az éjszakát a berendezési tárgyak többsége, ugyan is Fannyval leszek egy szobában. Egyik barátnőm olyannal lesz akit nem igazán kedvel, sajnálom.. kitartás <3 Mára ennyii.. baibai ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése