2012. máj. 22.

..

Ma nem volt valami jó kedvem, lehet az eső miatt, de ki tudja. Natsu egész nap oylan furcsi volt, még bunkóbb mint amilyen szokott lenni. Hamarosan erőt veszek magamon, és elcsoszogok a postáig, hogy feladjak pár levelet. Ame-channal ma is beszéltem pár szót a buszon, csak ment matekra, szal majd később hívom fel :)) Néha úgy érzem, csak ők hárman értenek meg igazán..hm..
Másrészről, meg rohadtul nagyon nem tud érdekelni, hogy kinek mi a véleménye a Mayakashiról. Tartsa csak meg magának :) Mika el...

3 megjegyzés:

  1. Háát,én nem szoktam beszólni.:3 Még GazettE is van a telefonomon csak miattad ^^
    amúúúgy a Mayakashi.. az csak egy szám ugye? mást nem találtam. :$

    VálaszTörlés
  2. most ne feltétlenül a zenei ízlésről volt szóóó.. és nem a Mayakashi a zenekarunk..._.

    VálaszTörlés
  3. nem baj :3 És boocs,nem tudtam xD Ééés. valamit lehet hallgatni tőletek? :3

    VálaszTörlés