2012. máj. 31.

hátőő... egy sajt vagyok...életem legrosszab napja? ._. nem azért annyira nem volt rossz... Vagy még is? ._.

Hátőőő...a mai napom úgy el lett cseszve.. már az elején. ._. 9:21 kor már az okmányirodában voltunk (igen percre pontosan tudom, mert pro vagyok :33 xd), és ha anya nem reklamál, akkor még lehet most is ott ülnék, vagy nem.. nemtom, nem vagyok jós. ._. Sietnünk kellett, mert időpontunk volt a bőrgyógybigyóra, persze ott is vártunk egy csomót..hát persze..aztán meg bementem Nagybajomba busszal, ott meg majdnem elájultam.. dejóó.. ._először minden elfehéredett, alig hallottam, aztán minden elsötétült, nem hallottam, és nem is érzékeltem semmit. köbö, arra eszméltem fel, hogy a Bálint pofozgat.Aztán hallom, hogy nem si akarja elengedi a kapaszkodót. És megint fehéren látok, hallok is egy kicsit, és hallom, hogy az egyik csaj, már hívja  a mentőket. Mondtam neki, hogy nem kell nekem mentő.. ._. Leszálltam nagy nehezen a buszról, jött utánam egy tucat ember, leültem a buszmegállóba, azok meg körülálltak. Hát elmentünk próbálni, Sz. néni lenyomott a torkomon, egy kiskanál kristály cukrot (na most akkor ismételd, hogy kiskanál kristálycukor..xd), egy csokis valamit, meg megitatott velem vagy egy liter vizet..De akkor már jólvoltam.. x_x miután leültem már jól voltam xdd Na jól vagyok én na xd Próba után hazajöttem, és azóta meg itt rohadok, de előtte ettem valami bigyót. Apa csinált házi tésztát, tök fincsi volt, meg volt rajta valami pari szósz :33 Ez volt  a mai nap fénypontja ...x_x Holnap megyek az életút napra..vasárnapig ott vagyok, jó lesz, csak az út a hosszú, meg egy kicsit félek a band-es fellépés miatt, de jó lesz az *^* Eldöntöttem, és úgy lesz.. höhh.. Nah akkor asszem, legközelebbi jelentekésem hétfőn fog megtörténni.. vagy nem.. majd meglássuk, Sayonara minna *---*

http://www.youtube.com/watch?v=iZJtf1bvtaU
Sayonara-nak az, de bakák nem vagytok <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése