2012. máj. 14.

epic fail

Neeeeee....bakker besírsz...xddd Ma sétálok a Biával, és hát nemtom, hogy valahogy felmerült a volt barátunk. Igen mindketten jártunk ugyanazzal az emberrel... O_O Aj úgy jött fel, hogy előtte láttuk..na m1. Szóval kérdezem Biát: és te rajta kívül jártál még valakivel? Erre ő: szerinted én egy ilyenen kívül mással nem jártam? Vagyis valami hasonlót mondott. Erre pár lépés múlva megfordulok, hát ki jött mögöttünk? xddd Ilyen szerencsém is csak nekem lehet..xd Enyhe röhögőgörcsben fuldokoltunk, de segáz, senkinek se tűnt ám fel... Huhh..visszagondolni is fáj..xd Ma ugy voltam, hogy elmegyek ballagásra szoknyát venni, mert gatyába megsülnék, és elvileg, fekete fehérben kell menni, és nem akarok különcködni, a szoknyámmal, ami rohadtul nem fekete-fehér. Szóval ma Natsuval, és Naoval elmentünk, de nem találtam semmit, szóval inkább haza is jöttem xd Majd holnap bemegyünk anyuval, úgy is kell Közgazba vinni a tankönyvlistát, meg kell menni fodrászhoz..satöbö.. hát meglássuk..baibai ^^

http://www.youtube.com/watch?v=Ja7q6SYAwKs&feature=related
Áradjon mindenkiből viszuál shociiiiiii *~*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése