2012. máj. 21.

áhh nem hiszem el...

Gyaaaa hoy everyone ^^ Tegnap arra az elhatározásra jutottam, hogy eladom az egyik feletonom. Igen nekem 3 is van, és igen direkt írtam a telefont, feletonnak. Szóval ma Naoko elkísért, meg egy darabig Natsu is, de asszemőő ő edzésre ment. Előbb el kellett menni valami vizes szarhoz, mert átkellet íratni anya nevére a szutykot, na m1 az nemlényeges esemény. Szóval végigmásztam köbö hat boltot, sehol se vették meg T_T De ez még mindig nem lényeges xd Az áhh nem hiszem el... rész csak most jön. Fanny nagy nehezen rávett, hogy menjek be vele a plázába, mert ott is vannak ilyen telefonos bigyó boltok. Először én csak 2 ázsiai emberkét véltem felfedezni, de Nao kiszúrt még 3-mat erre elkezdte basztatni a tásém, hogy ne röhögjön..xd
Jövünk vissza telefonosbigyóboltból, erre jön velünk szembe egy tök helyes kinai gyerek *~~~~* Rögtön eszembe jutott Eun Jo Sopronból, és nembírtam magammal, mondom Fannynak: Forduljunk már vissza! xd Nagy nehezen visszafordulunk, végig őt bámuljuk (szerencsére nem szúrta ki mert a feletonján kockult) mennénk ki, megint megszólalok: Fanny kérdezd már meg tőle mennyi az idő! xd Kb 10 percig ott álltunk az ajtó mellet és röhögtünk, míg végül felállt a padról, és elindult. Rögtön utána mentem, kiment a matchnál egy csapat ázsiaival. Őket követtük *^* xdd Fanny folyton mondta, hogy ne menjek már olyan gyorsan. De én csak mentem.. aztán továbbmentek, nekem meg már nem nagyon volt kedvem követni őket, így is épphogy csak elértem a buszt xd Közben megtudtam hogy kell mondani kínaiul, hogy szeretlek. Most már elfelejtettem xdd TT__TT Szóval felszálltam a buszra, és hívtam Ame-chant. Háromszor is kinyomta .. O_O Mikor leszálltam a buszról, megint hívtam, most felvette. WIN Kiderült, hogy azért nem vette fel, mert órán volt. Most meg a WC-ben és éppen pissentett, és kinn meg röhögött a barátnője xd lol Mondta, hogy hívjam fel 10 perc múlva. Oké hazamentem, kajáltam és elindultam a postára. Közben felhívtam Ame-chanom, és végig beszélgettünk, amíg oda nem értem. Mondom oké itt vagyok, miután feladtam megint felhívlak. Nem láttam, teljesen az épületet, mert eltakarták a fák. Közelebb megyek. Hát persze, hogy bezárt T_T Mondom ilyen nincs xddd Visszahívtam, megint beszélgettünk, és mondta, hogy egy óra és lesz fb-n. Most meg mondja, hogy bioszt kell tanulnia... Isten nem szeret engem T_T

De most asszem ennyi, így is elég hosszú, lett köszzih, ha elolvastad *~*
http://www.youtube.com/watch?v=AAbokV76tkU
Ez a szám megy Fannynak, mert ma azt hallgattuk, Natsunak, mert sajt, Ame-channak, mert boomshakalakkaa..és Sayachinak, mert ZÍÓPIII *~~* És nekem ne, mert én nem szeretem xdd
http://www.youtube.com/watch?v=WS4dqU_ww1A&feature=related
Én maradok ennél...xd <3 Kyaa..baibai minna ^^ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése