2012. jan. 28.

~ ne ilyedj meg csak mi vagyunk :DD

Ha elolvastad a korábbi bejegyzéseket sejtheted hogy nem vagyunk egy épelméjű közösség.. :DD Elég érdekesen szoktak  alakulni a tanórák is.. például a múltkori töri óra amin Mika-chan unatkozott és rajzolgatott (persze elég sok órán űzöm ezt a tevékenységet xD) Az alkotás egy két paneles lila tollal rajzolt remekmű lett x3 ~ REITUKÍÍÍÍ :DD Azután pár napra megint be kellet menni a súlba (T_________T), és akkor történt, hogy tartottak egy elég emlékezetes angol órát... igazából csak miattunk lett emlékezetes :DD és inkább az órát megelőző szünet xD Értsd rá na xD  Nah ott ülök Natsuki mellet és hát valahogy szóba került a pár nappal ezelőtti (bonyolítjuk a sztorit xDD ) beszélgetés a buszmegállóban. Valahogy feljött a jrockerek borotválkozási szokásai... xD (Már sokszor megfigyeltük hogy borotválják a hónaljukat o___o xDDD) Szóóóval Pici-chan megszólal: Olvastam egy oldalon, hogy Uruhának volt egy lézeres beavatkozása ami eltüntette minden testrészéről a szőrt.. hááát igen még a seggéről is.. oO És az oldalon elkezdték Farasimának hívni... okéé... megjött a buszom és friss ismeretemmel elindultam haza, néha elröhögtem magam a tömött járművön és gondolom hülyének is néztek de lényegtelen. Nah most vissza az angol órát megelőző szünetre Natsu-chan mellé a padba. Tehát valahogy feljött Uruha és a csupasz segge.. és hogy Hizaki mindig borotválhatja.. és biztos Kamijoval fürcsizik (fürcsizik by: én xD ).. és hát Kamijonak biztos bejön Hizaki szőrös lába.. de miközben fürdenek Hizaki borotválja... tehát volt ott minden ami belefért xD Erre megszólalok: és amikor Hizaki belelép a vízbe: Jujj Melcsííí ~ xDDD (Hát nem vagyok egy Hizaki fan remélem ez lejött xD) Aztán sajnos a becsöngetés erőszakosan véget vetett ennek az igazán értelmesnek nem mondható beszélgetésnek.. egy paddal előbb ültem mint Natsu és mellettem egy lány.... az óra közepén elkezdi száj fényezni magát!! Mire Natsukival: minek kenegetek a szádat??!! Padtárs: Hogy szép legyen a szám :$$$ xD Natsuki: Akkor vegyél disznózsírt! Mindenki aki hallotta ott haldoklott a röhögéstől :'DD Erre én mivel nem tudtam a nagyobb méretű röhögő görcstől beszélni (még levegőt is nehezen  kaptam..) elmutogattam hogy ha éhes akkor csak fogy egy kenyeret és rákeni a zsírt a szájáról és kész is XDD Aztán megint egykét nap múlva reggel vagy már nem is emlékszem nagyon elkezdtem gondolkodni azon, ha Uruhának leszedték a seggéről a szőrt akkor milyen pózban kellet befeküdni a gép alá??? Mindenki ismét a padlón volt és ezt nekem köszönhették, de gondoltam rá teszek még egy lapáttal: Mielőtt volt a beavatkozás biztos Ruki szedte ki neki csipesszel.. :' D xD Ekkor mindenki örült a csengőnek..



Íme egy vers amit Natsukival írtunk:

Farasima segge sima, 
Hizakinak lába sima.
Kamijonak legyantázzák, 
a kis piszok begerjed rá, 
ezt most Hizakira mondtam akinek szexi lába* van...




* Szexi láb: Pici-channak tetszik nagyon Hizaki lába csak erősen tagadja :'DD

3 megjegyzés:

  1. Ha mégegyszer le "Pici-chan"ozol, írhatod a végrendeletedet.

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyonnagy. xD Sok hülye xD Köszi Mika-chan. Jó kedvet csináltál,és most itt olvasom és kicsordul a szememből a könny xD

    VálaszTörlés
  3. Ugyan Hachi :DD Pici-cha.. khömm.. nebánts!! xD

    VálaszTörlés